Uvjeti i pravila poslovanja

 

Opći uvjeti

 

Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje AMERI - POL Trading Ltd. Sp.z o.o. Internet trgovine na području Republike Hrvatske (dalje: Internet trgovina).

 

Izjava o prodavatelju

 

AMERI - POL Trading Ltd. Sp.z o.o.ul. Ks. Wilczewskiego 6740-675 KatowicePoljska Registriran pri okružnom sudu u Katowicama, Poljska,  Gospodarski odjel Nacionalnog sudskog registra, KRS broj: 0000075362, NIP: 634-019-52-24, REGON: 271190000 s temeljnim kapitalom od 50.000 PLN uplaćenim u cijelosti.  Član uprave: Piotr Gliwicki OIB (Hrvatska): 70922745348 Žiro račun:HR6424840081106869010, Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb tel. +48 32 201 78 80-9fax. +48 32 201 78 86 e-mail: trading@ameripol.com.pl 

Internet stranice

Pristup na web stranice Internet trgovine ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

 

Web stranice Internet trgovine uključuju linkove na druge internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole Prodavatelja. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

 

Na web stranicama Internet trgovine nalazi se i dio predviđen za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. Prodavatelj ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

 

Registracija kupca

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira te izvrši narudžbu i plaćanje u Internet trgovine.

 

Za registraciju na Internet trgovinu potrebno je biti punoljetan, odnosno maloljetna osoba registraciju smije izvršiti uz privolu i suglasnost zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koju je korisnik unio prilikom registracije, iste je potrebno ažurirati u što kraćem roku, a najkasnije prije sljedeće narudžbe, ili o promjeni obavijestiti Internet trgovinu na e-mail adresu: trading@ameripol.com.pl

 

Tajnost podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Internet trgovine.

 

Naručivanje

Proizvodi se naručuju klikom na polje „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate. Po primitku narudžbe prodavatelj šalje obavijest korisniku o zaprimanju narudžbe na e-mail adresu kojom se je korisnik registrirao. Ukoliko korisnik ne primi takvu obavijest treba se prijaviti na Internet trgovinu i provjeriti jesu li u košarici proizvodi koje je naručio te ponoviti proces naplate.

 

Prodavatelj se obavezuje isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neke (ili sve) proizvode nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog/skih proizvoda ili otkazivanje narudžbe.

 

Narudžbe kreirane na Internet trgovini nisu obvezujuće.

 

Prodavatelj pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

 

Cijene

Cijene su izražene u kunama (HRK) i u njima je uračunat PDV. Cijene mogu biti ažurirane više puta dnevno. Prodavatelj zadržava pravo bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja.

 

Cijena za isti proizvod može se razlikovati u odnosu na vrstu plaćanja. U tom slučaju, na svakoj pojedinačnoj stranici proizvoda navedene su sve važeće cijene u odnosu na različite vrste plaćanja.

 

Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude. Iznimno u situacijama ukoliko je došlo do greške pri utvrđivanju cijene prodavatelj može odbiti isporučiti takvu narudžbu.

 

Plaćanje

U Internet trgovini omogućeno je plaćanje putem:

  •        Kreditnih kartica: Mastercard, Visa, Maestro
  •        Gotovinom po dostavi
  •        Uplatnicom/virmanom – bankovni prijenos internet bankarstvom, uplatnicom u banci ili virmanom.

 

Ukoliko korisnik kao način plaćanja želi izabrati uplatnica/virman, narudžbu može kreirati putem Internet trgovine i odabrati opciju plaćanja - uplatnica/virman. Nakon što korisnik odabere proizvode koje želi naručiti te potvrdi narudžbu, povratno će na e-mail adresu dobiti automatsku ponudu s točnim iznosom za uplatu i pozivom na broj plaćanja. Narudžbu će provjeriti web shop administrator te kontaktirati korisnika. Ukoliko su naručeni proizvodi raspoloživi web shop administrator ih rezervira do evidencije uplate. Kako bi uplata bila ispravno povezana s narudžbom potrebno je upisati točan poziv na broj odobrenja.

 

Otprema/dostava proizvoda

Roba se šalje nakon što uplata bude vidljiva na računu Prodavatelja.

 

Prodavatelj dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske. Dostava se obavlja radnim danima. Uobičajeni rok za dostavu narudžbe je do tri radna dana od dana potvrde narudžbe. Iznos dostave se kod izrade narudžbe automatski izračunava te je istaknut na ponudi. Ukoliko je dostava u ostale zemlje članice EU iznos dostave se izračunava naknadno nakon kreirane narudžbe.

 

Preuzimanje

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (izuzetak su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera i sl.) prodavatelj ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. Prodavatelj zadržava pravo da ne isporuči narudžbu ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

 

Povrat

Sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/2014, 110/2015, 14/2019) povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Internet trgovine ne navodeći za to razlog.

Roba mora biti vraćena u originalnoj ambalaži i opremljena s originalnim oznakama.

 

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji. Prilog 1

 

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvod(i) jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

 

Reklamacija / Odgovornost za materijalne nedostatke

Kupac mora proizvode upotrebljavati kao dobar gospodar, dosljedno i u skladu s navodima prodavatelja. Kvaliteta robe opisana je u tehničkim listovima, sigurnosnim listovima i uputama za uporabu koji se nalaze na Internet stranicama prodavatelja i/ili uz proizvod. Ugovor kupca u vezi s osiguranjem i garancijom nije važeći u primjerima upotrebe robe koji nisu u skladu s navodima prodavatelja.

 

Reklamaciju glede količine i kvalitete robe kupac mora pismeno izjaviti prodavatelju najkasnije u roku od 8 dana po otpremi robe. Nakon tog roka sve vidljive reklamacije na robi nisu moguće.

 

Kupac ima pravo reklamirati skrivene mane najkasnije u roku od 6 mjeseci po otpremi robe. Kupac mora uzrokovati robu te sastaviti pismeni reklamacijski zapisnik u kojemu će priložiti i fotografije koje prikazuju razlog reklamacije. Roba koja se reklamira ne smije imati drugih oštećenja osim reklamiranih i treba biti vraćena prodavatelju u dogovorenom roku. Prodavatelj odlučuje da li će reklamiranu robu zamijeniti s drugom, otkloniti nedostatke na prvotnoj, ili će kupcu platiti odštetu. Prodavatelj nije nužan uzeti u razmatranje nepotpuno dokumentirane reklamacije. Prodavatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za reklamacije u slučaju nepravilno izabrane robe, nestručnog skladištenja, nestručne primjene, nepridržavanja tehničkih uputa, ugradnje prilikom neodgovarajućih vremenskih uvjeta, uporabe proizvoda kojima je istekao rok trajanja, ili  uporabe proizvoda prodavatelja u kombinaciji s proizvodima drugih proizvođača. Ukoliko je reklamacija opravdana, prodavatelj je dužan pobrinuti se za povrat i zamjenu reklamiranih proizvoda.

 

Sukladno članku 10. Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, 110/15, 14/19) prodavatelj se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga prodavatelja  korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

AMERI - POL Trading Ltd. Sp.z o.o.

ul. Ks.Wilczewskiego 67

40-675 Katowice

Poljska (Polska/Poland)


ili na e-mail adresu: 
trading@ameripol.com.pl

odnosno na telefax broj: +48 32 201 78 86

 

Prodavatelj može odgovoriti Korisniku putem istog komunikacijskog kanala kojim je dostavio prigovor ili putem nekog drugog komunikacijskog kanala kojim se Korisnik registrirao u sustav Internet trgovine prodavatelja.